Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 10:10 - Георги Кадиев: Слагам си сам въжето на врата
Автор: dnes Категория: Новини   
Прочетен: 1405 Коментари: 2 Гласове:
0



"Слагам си сам въжето на врата". Така кандидатът на БСП за кмет на София Георги Кадиев коментира пред bTV варианта да загуби изборите, което ще го изведе от политическия живот.

Кадиев вече бе кандидат на БСП на частичния вот в София през 2009 г.

"Аз бях попитан, ако бъда избран, дали ще си поискам самоотвод или не, нямам нищо общо със скандалите, които станаха в БСП", каза Кадиев в коментар за скандалното начало на кампанията.

Лидерството ми в БСП няма общо с кандидатурата ми за кмет, смята още той.

Още по темата Кадиев – новият стар кандидат за кмет на БСП в София По думите му вероятно кметските избори ще са заедно с президентските. 

Той коментира, че времето дава възможност за по-добра кампания, като припомни, че левицата досега винаги е обявявала кандидатите в последния момент. 

"Всеки, който се занимава с политика, вече трябва да е направил парите си другаде и моят случай е такъв – аз влязох късно в политиката, след като вече имах натрупан капитал", уточни Кадиев. 

"Не знам какъв ще е президентският проект, не съм говорил с президента. Ако някой си представя, че БСП ще бъде просто донор на гласове, а някой друг ще вкарва головете, БСП трябва да направи всичко това да не се случи". 

Така кандидатът на левицата коментира евентуалния проект на президента Георги Първанов.

"БСП трябва да защитава своето водещо място", категоричен бе Георги Кадиев.



Гласувай:
0



1. анонимен - Аз лично бих предпочел
28.06.2010 11:03
не Кадиев, а Овчаров и Петков да си сложат сами въжето на врата, но за това се иска морал и смелост ...... :))))))
цитирай
2. flyco - ...
28.06.2010 22:44
Този пък тръгнал да се беси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dnes
Категория: Новини
Прочетен: 329041
Постинги: 354
Коментари: 278
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол